Tag Archives: tag

SOOOOOOOO Samm tagged me in the hair tag like two months ago and I just saw it /.\ better late then never right? Just agree with me on this……

  1. Why did you start taking better care of your hair?

Because I started dyeing it a lot, and was worried about over-damaging it, I feel like thats a common answer XD

2. What are your two favorite hair products?

I’m not sure I can pickkkkk DX umm hair dye, and deep conditioners, with hairspray in a very, very close third… I need my damn hairspray to keep it floofy peeples

3. Who’s hair did you admire as a child?

Anyone with colorful hair, I always looked up to the punk girls with choppy, colorful hair and big fringes.

4. What is your ultimate goal length?

Umm a bit past my boobies.

5. How are you going to celebrate reaching your ultimate goal length?

Hmmm… Probably buying lots of hair accessories and spamming instagram with cute hair pics

6. Two styles you want to try at your ultimate goal length?

Long pig-tails with my natural hair, and quite possibly a side cut (grow it all out to chop half of it off XD)

7. Which do you prefer: Health or Length?

Well I feel like the right answer is health, but unless it’s completely fried I personally will choose length. I’ve always had short hair so now I’m hell bent on getting long hair no matter what…

8. What do you prefer: hair ties with no metal parts or butterfly clips?

Hair ties, I almost always have my hair in pigtails/ twin buns?? so I like my hair ties.

9. What products do you prefer: salon brands, organic brands, bss brands (Idek what that means), drugstore brands, or other.

I try to use organic brands because I feel like it’s better for my hair (plus they usually smell really good) but if I’m being cheap drugstore.

10. Which product/technique do you think is over-rated?

Curling wands. Their like curling irons, but with no clip so you have to hold the ends there and you always end up burning your damn fingers and the curls look weird because you were too busy dealing with your burnt fingers to focus on what you were fucking doing……. I speak from experience -.-

11. Which product/technique do you think is under-rated.

Not washing it. With the magic of dry shampoo I only wash my hair once a week and it makes it much softer.

12. What is your favorite part of your hair regimen?

Hairspray, it looks perfect, lets glue it in place XD I just love the smell of my hairspray sooooo…. I dunno

13. What is the most annoying part of your hair regimen?

Doing my roots, I always need someone to spot me, it smells bad, takes hours, and is just generally a pain in the ass.

14. Oils or Butters?

Oils, I love a good nice-smelling oil treatment CX although masks and deep conditioners really are more my speed..

15. Buns or ponytails?

Buns, I feel like I can do more with a bun, bandanna ads rockabilly flair, double buns for super cuteness, Roll my fringe back  for pin-up perfection, messy bun when I’m pretending to be normal… So much you can do with a good bun.

16. Wigs or Weaves?

Wigs, I feel like they give you more flexibility and options.

17. What is your opinion on growth aids?

That most of them are bullshit schemes to make money. Unless its plain generic biotin I don’t trust it and even that isn’t a miracle growth thing, it’s just to keep it healthy.

18. At what length do you consider hair long?

When you can braid it without it looking sad and pathetic… About boob length.

19. When was the last time you visited a salon?

This summer. Actually it’s really sad, I finally found a good fucking salon and a hair dresser I love, and I start doing my own hair. I can’t spend #200 dollars every three months though, it’s just obscene.

20. What do you like to surf most often: Youtube channels, personal blogs, or hair forums.

Hmm it depends on if I’m doing it for fun or if I’m about to try something new. I love watching youtube hair videos for fun, but if I’m experimenting I’m more likely to check hair forums and get opinions from actual hair dressers.

21. And finally, what piece of advice would you give to someone just starting out on their hair journey?

A few things 1. take care of it, healthy hair is pretty hair. 2. Don’t listen to what people say, it’s your hair so experiment and try what you like, find what works for you. and 3. What Samm said, it’s just hair. At the end of the day you can chop it all off and it’ll grow back. It might look a little awkward for a few months but it’ll grow back and you can try again.

fb0cfbf53bdbc902cf726483e92e4477.jpg

Included a pic of my personal hair goals CX

 

HALLOWEENIE TAG!

Mah Friendy Samm Sanity Tagged me in ze halloween tag, (I know you wanted me to do it on my channel but I actually can’t films right now soooo have a text post.)

Here are das questions:

1. Favorite Halloween song? Patd’s cover of This is Halloween (though Amy Lee’s Sally’s Song is beautiful as well…)

2. Witch or Vampire? VAMPOORS I’ma be Vlad Todd for halloweens Cx

3. Favorite thing about Halloween? Cheesy Horror Movies! I love seeing all the bad movies that come on the Scyfy channel XD

4. Halloween party or scary movie marathon? Hmmmm Both! Ordinarily I would say movie marathons, but I actually have friends to do a halloween parteh wif this year so we’re gunna do that and then I think Josh and I will marathon ❤

5. Skeletons or Zombies? Skeletons, Zombies are cool but super cliche and I love the skeletons in the corpse bride Cx

6. Favorite Halloween candy? All of it???? Seriousleh, everything. Especially the gummies that are shaped like eyeballs and brains and shit XD

7. Favorite Halloween movie? Toss up between The Nightmare Before Christmas (I bet nobodyyyyy saw that coming) and Young Frankenstein (I’m always a slut for some Gene Wilder)

8. Favorite Halloween costume? Anything that you obviously put effort into. Life-like zombies, dead dolls, hell, even slutty cats, as long as it doesn’t look like you just dropped twenty bucks on a mini dress and called it good.

9. Favorite Halloween store? The only one we get it Spirit Halloween, so, that.

10. Jack-o-lanterns, yes or no? DUH???? Seriously how is this a fucking question?!?!

11. Bats or Black Cats? AGHHHH I can’t pick oneeeee, bats are super cute but I want to save the black kitties that get murdered sooooo bats on halloween, black cats the rest of the year. ^_^

12. Is Halloween your favorite holiday? It’s tied for Christmas but yes, they’re fighting for the number-one spot of love in my soul.

13. Pumpkin spice latte or hot chocolate? Mulled Cider (with ze alcohols), apple anything is my fall drink, but I hate pumpkin everything (except grams pumpkin logs) so hot chocolate if it has to be one of the two

Hi

A post shared by Etahad (@_________sext____________) on

LOOK AT MAH FANGIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NO MORE TITLES TODAY!!!!!

I still can not believe I uploaded that *slams head into wall repeatedly*

Today…. I’m tired.

My brains not working.

I had to go grocery shopping.

I felt bad for spending so much monies but we needed food.

But my brain is too melty to actually think of something to write so I’m stealing an oldish tag from Galit because I feel like it dammit.

I erased all the tag-y info so none of you know which one it is!!!! >:D I’m so villainous!

1. Current favorite lip stick? Hmm probably the ridiculously red one from FLOWER…. Perfectly Poinsetta? that or Wet N Wild’s breeze. Although usually I’m just a chapstick sort of girl.

2. One food you cannot live without? Hmmm… This used to be bacon. Now I’m going to say sushi or basically anything Indian.

3. Favorite blusher? Easy because I only own one! Wet n Wilds Pearlescent Pink which I hardly ever use 😀

4. Have you found any down side to blogging? I feel like an asshole because I never post regularly…. aside from that, it’s a great way to organize my brain, talk about things that interest me, and connect with some really awesome bloggery peoples I never would’ve met otherwise!

5. If you could travel anywhere in the world (given money, time, etc are not a problem) where would you go?  Everywhere. I love traveling. Stateside I wanna hit NYC, San Fran, LA, and Seattle, Worldwide the list is pretty insane, I wanna hit London, Paris, TOKYO, I wanna visit Ireland, somewhere cold enough to see the Northern Lights, and about a million more awesome spots.

6. Favorite TV Show? o.o I can do this i can do this i can do this….. *brain explodes* at the moment I’m still in love with Attack on Titan. but I could never pick one definitive television love…

7. Favorite cartoon as a child (or still 😉 ) ? The last Airbender, Hey I agree with Galit!!!! I loved a lot of cartoons as a kid but I’ve always been and will always be an Avatard ❤ Although I’m still undecided on whether or not I should watch the legend of korra. Opinions?

8. If you were $100 to buy makeup. What products would you buy? Eyeshadows buy Urban Decay! and honestly mostly just drugstore stuff…. Maybe experiment with higher quality eyeliners???

9. A quote that changed your life: There are too many, but for the moment one that I’ve been trying to live by is Oscar Wilde’s (shocking I know, I’m not a fangirl at alllllllll…) “Life is too important to be taken seriously.”

10. Did you have a childhood hobby (Eg: collecting stamps or anything of that sorts that people did before the internet took over)? I ran around in the woods and alternated between pretending that I was Aragorn’s voluptuous and deadly half sister, Dracula’s daughter and evil queen of the undead, and the bad-ass warrior princess of an army of Fae. Needless to say I was an odd child.

If you feel like doing this go ahead, but I’m not telling you which tag/award you may have won ^.^

1353854783vqvhtq2p

Unpopular Opinions Tag?!

AHhhhhhh hthe tags theyre everywhereeeeee, That’s okay though because I enjoys them ^.^ This one be’s from Samm

1. A selection of T.V. programs you do not care for?

Hmmm Jersey Shore, Orange is the new black, honey boo boos ummmmm oh okay don’t kill me for this…. I fucking hate the walking dead. *ducks underneath the coffee table so I don’t get stabbed*

2. A selection of musical artists you do not care for?

One Direction, 5 Seconds of Summer, Katy Perry, Rihanna, anything top 40, rappy, or generally hip-hoppy….

3. A selection of celebrities you couldn’t care less about?

All of them? I don’t really give a shit about which rich whores are living in holly wood.

4. A hobby you just don’t get?

Exercising. Why would you do this for fun?!?!? like if you want to lose weight I get it but when you see some skinny bitch running around it’s just like wtf are you doing? Congratulations, you’re skinny now so go home and eat a goddamn bowl of ice creams!

5. A habit you find disgusting?

Hmm Spitting? Picking your nose? OH MY GOSH talking with food in your mouth or just chewing with your mouth open. Just ew. ew. stay away from me please.

6. Something in school you enjoyed doing, but others bitched about?

Umm Schoolwork? Like *homeschooled* so mini co-ops but yea I actually loved most of my schoolwork. Or wait do you mean things that I personally did? hmmm bouncing up and down and twitching.(I should’ve been on ADHD meds. I got called a squirrel alot)

7. Favorite household chore?

Folding warm laundry! I actually love folding laundry if it’s warm. It’s so soft and cuddly and warm and it smells like airfreshnery-goodness!

8. A popular video game that makes you go “meh”?

Call of duty probably. Most of the people that seem to love it have a very low iq and there are cooler looking shooty games out there. But I don’t really play video games soooo.

9.  Pc or mac?

PC all the way. Mac is for sheeple.

10. A sport you don’t like?

ALL OF THEM

11. A sport you do like?

competitive nap times and binge-snacking.

12. T.V. programs you love, but have gotten shit for it?

Ummm anime in general (my mum can be a bitch) oh please don’t kill me but I loveee say yes to the dress…… *hangs head in shame*

13. A hobby you enjoy, that others find weird?

*debates whether or not self-harm is a hobby* um no probably like crocheting? Yea I know, 18 going on 80 but the repetitive mindlessness is actually relaxing. But I never finish anything.

14. A habit you have that other people don’t like you having?

Um skipping meals, and all those other self destructive behaviors I can’t seem to kick? Normal answer: Biting my nails and cracking my gum.

15. Something in school everyone enjoyed doing, but you hated?

Gossipingggg mostly because none of my friends were in my co op. Um hanging out in bathrooms. I still don’t get it unless your actually using it, or fixing your makeup.

16. A household chore that makes you want to chop your own face off?

Loading the dishwasher. Not so much anymore but at my parents place they’d let the dishes pile up for a week (in the house with 8 people) and then they’d be all like yup it’s your turn to do the dishes! and expect you to get them all done in two hours.

17. A video game you enjoy but probably shouldn’t?

The Stick of Truth! to date the only video game I’ve ever completed. I am also a total sucker for freemium games….

18. A celebrity crush even you don’t understand?

I don’t do celebrity crushes. See question 3. Why would I give a shit? Much less want to rape them.

19. A free rant on something that grinds your gears at the moment?

Hmmm I’m not feeling particularly ranty at the moment but here goessss:

I fucking hate people who can’t accept people who disagree with them. It’s like I just said I like a different type of music then you so why are you trying to stab me?

If I disagree with someone “I’m like oh you think Justin Beiber is the Beethoven of our generation and is a sex god that you want to be the father of your children? Um okay that’s weird, I don’t really care for him, but if that’s what makes you happy by all means bear the beibsters spawn” It’s not Ew your a psychotic stalker person with shitty taste in music that can go die in a hole, and rot in musical hell.

Even if that’s what you think you have no right to shit all over someone else for disagreeing with you. How fucking petty and smallminded do you have to be for that to be all right? Maybe I just have more practice because I like different things than my friends, and even Josh and I disagree on some shit. But I don’t get why it’s okay to completely bitch someone out for having a different opinion than yours. If we all agreed on everything life would be fucking boring. And don’t even get me started if it’s something political. I said I think killing babies is bad, not that your mom was a fat bitch who has sex for big macs, GODDDDDD.